Logo projekta
Projekt su osmislile Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak iz Hrvatske te Snežana Stević iz BIH. Očekivani rezultat po završetku projekta je stvoriti kolekciju aktivnosti i materijala koji će biti javno dostupni u budućnosti. U projekt je uključeno 120 učitelja iz različitih zemalja. Uz obilježavanje važnih dana vezanih uz knjigu, knjižnice i čitanje, obilježili smo Dan sigurnijeg interneta i blagdane. Aktivnosti su suradničke i ostvarene su dodavanjem priloga na Twin Space projekta i u digitalne alate koje su voditelji aktivnosti postavili.
Projekt traje petu godinu i učiteljica Snežana Kosanović je sudionica od osnutka projekta. Učenici 3.b razreda OŠ Lipik su već 3.godinu u projektu koji potiče čitalačke vještine. Aktivnosti su raznovrsne i većinom suradničke. Cilj je potaknuti učenike na redovito čitanje koje je osnova cjeloživotnog učenja. Radom u projektu učenici unaprjeđuju vještine komunikacije na standardnom hrvatskom jeziku, obogaćuju svoje usmeno i pisano izražavanje, jačaju rječnik i kreativnost usvajanjem književno-umjetničkih izraza iz pročitanih djela, razvijaju kritičnost u odabiru djela za čitanje i samostalnost u radu. Kroz niz suradničkih aktivnosti i videosusrete unaprijedili su svoje socijalne vještine primjerene komunikacije.
Početne su aktivnosti obilježavanje Europskog dana jezika i natjecanje u lijepom čitanju koje se održalo u OŠ Lipik u organizaciji knjižničarke Biljane Krajačić. U knjižnici smo birali poruke o čitanju, izradili straničnike i upoznali Kahoot kviz. Od ostalih projektnih aktivnosti smo pisali na zavičajnom govoru, predstavili omiljeni književni lik, ispunili razredni leksikon, sudjelovali u stvaranju stripa te darivanju knjigom izabranog partnera. Važno je istaknuti aktivnost “Pročitana mudrost “ koju smo vodili te smo autori prezentacije u kojoj je sudjelovalo 60 partnera.
Aktivnosti su predstavljene na roditeljskim sastancima. Roditelji su aktivno sudjelovali u projektu fotografirajući dijete tijekom samostalne aktivnosti u obiteljskom domu. Uz vrednovanje projekta istakli smo želju za sudjelovanjem i iduće godine. Projekt je zanimljiv, aktivnosti su primjerene, suradnja je kvalitetna i pravovremena. Po završetku aktivnosti, ispunili smo obrasce za nacionalnu oznaku kvalitete i za potvrdu pokrovitelja projekta Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.
Prilozi:
1. Stefan: Najdraži lik
2. Karla: Strip
3. Čitamo prvašićima
4. Straničnici
5. Dan darivanja knjigom
6. Upoznajemo Kahoot
7.poveznica za prezentaciju “Pročitana mudrost”
https://docs.google.com/presentation/d/1ACbMPUcb1w3_dq8K_wJnmwCEeqtxYt7p0Sj2PHMoOoQ/edit?usp=sharing





