Datum objave: 11. ožujka 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

eTwinning projekt Passport to a world of stories 

Projekt promiče vještinu razumijevanja pročitanoga  te razvija kreativnost i maštu. Učenici 3.b razreda su s razrednicom Snežanom Kosanović uključeni u projekt od rujna. Projekt su osmislile Judith Baixauli iz Španjolske i Danijela Tutavac iz Hrvatske. Aktivnosti su raspoređene po mjesecima a za svaku ostvarenu aktivnost učenici dobiju pečat koji prilažu na razrednu slikovnicu. U projekt su uključeni učitelji s učenicima iz Španjolske, Hrvatske, Slovenije, Turske i Italije. 

Mjesečne aktivnosti su počele čitanjem izabranog djela i predlaganjem lika koji predstavlja naš razred. Izabrali smo Pipi Dugu Čarapu. Lik je oslikala Lorena Egredžija. Pipi je istaknuta kao uporna, hrabra, pametna, dosjetljiva i samostalna djevojčica. Jako  je iskrena i neumoljiva ali dobroćudna i milostiva, voli životinje i neustrašiva je.  Voljeli bismo imati bar neke njene osobine.  Dodatni lik je psić Laki. Psića je naslikala Karla Prhal a igračku su prema slici sašile Tessa Ljevar i njena majka. Odgledali smo film o Pipi, istražili riječi koje su vezane uz djelo, osmislili svoju priču čiji je glavni lik  Pipi. U osmišljavanju priče Susret Pipi s ocem je sudjelovalo 10 učenika koji su svoj tekst popraćen slikom prezentirali kamishibaijem. Snimku predstavljanja kamishibai priče smo dodali u zajedničku prezentaciju svih projektnih partnera.  

Suradničke aktivnosti su bile izbor logotipa projekta, obilježavanje blagdana izradom digitalnih čestitaka za projektne partnere i pjesmom Okitimo dom. Svi smo proveli radionice i edukaciju uz Dan sigurnijeg interneta te priložili radove u zajedničku prezentaciju.  Uz Dane karnevala, učenici čitaju pod maskama i šalju snimke na zajedničku stranicu. U radu na aktivnostima, učenici 3.b razreda koriste standardni hrvatski jezik dok na Twin Space prilažemo prijevod na engleskom jeziku.  

Vrijednosti projektnih aktivnosti su u čitanju priča, sažimanju priče prema glavnim događanjima, analizi vanjskih i unutarnjih osobina lika, bogaćenju rječnika i scenskog izričaja, usvajanju pravogovornih i pravopisnih pravila te jačanju maštovitosti.  

Do završetka projekta još slijedi stvaranje zajedničke priče i izložbe, prezentacija postignuća u videosusretu svih partnera, diseminacija i evaluacija aktivnosti.  Učenicima je zanimljivo jer svaku aktivnost prati mala nagrada u obliku pečata koju lijepimo u razrednu slikovnicu. Po završetku projekta slikovnica će nas trajno podsjećati na sve ostvarene mjesečne aktivnosti u projektu. 

Prilozi:  

1. Naš lik- Pipi Duga Čarapa 

2. Sporedni lik- Pas Laki 

3. Kreacija sporednog lika- Pas Laki 

4. Okitimo dom 

5. Bogatstvo riječi 1.skupina 

6. Bogatstvo riječi 2.skupina 

7. Susret Pipi s ocem- kamišibaj priča 

8. Pečati za aktivnosti 

Pročitajte još

Skip to content