Projekt promiče vještinu razumijevanja pročitanoga te razvija kreativnost i maštu. Učenici 3.b razreda su s razrednicom Snežanom Kosanović uključeni u projekt od rujna. Projekt su osmislile Judith Baixauli iz Španjolske i Danijela Tutavac iz Hrvatske. Aktivnosti su raspoređene po mjesecima a za svaku ostvarenu aktivnost učenici dobiju pečat koji prilažu na razrednu slikovnicu. U projekt su uključeni učitelji s učenicima iz Španjolske, Hrvatske, Slovenije, Turske i Italije.
Mjesečne aktivnosti su počele čitanjem izabranog djela i predlaganjem lika koji predstavlja naš razred. Izabrali smo Pipi Dugu Čarapu. Lik je oslikala Lorena Egredžija. Pipi je istaknuta kao uporna, hrabra, pametna, dosjetljiva i samostalna djevojčica. Jako je iskrena i neumoljiva ali dobroćudna i milostiva, voli životinje i neustrašiva je. Voljeli bismo imati bar neke njene osobine. Dodatni lik je psić Laki. Psića je naslikala Karla Prhal a igračku su prema slici sašile Tessa Ljevar i njena majka. Odgledali smo film o Pipi, istražili riječi koje su vezane uz djelo, osmislili svoju priču čiji je glavni lik Pipi. U osmišljavanju priče Susret Pipi s ocem je sudjelovalo 10 učenika koji su svoj tekst popraćen slikom prezentirali kamishibaijem. Snimku predstavljanja kamishibai priče smo dodali u zajedničku prezentaciju svih projektnih partnera.
Suradničke aktivnosti su bile izbor logotipa projekta, obilježavanje blagdana izradom digitalnih čestitaka za projektne partnere i pjesmom Okitimo dom. Svi smo proveli radionice i edukaciju uz Dan sigurnijeg interneta te priložili radove u zajedničku prezentaciju. Uz Dane karnevala, učenici čitaju pod maskama i šalju snimke na zajedničku stranicu. U radu na aktivnostima, učenici 3.b razreda koriste standardni hrvatski jezik dok na Twin Space prilažemo prijevod na engleskom jeziku.
Vrijednosti projektnih aktivnosti su u čitanju priča, sažimanju priče prema glavnim događanjima, analizi vanjskih i unutarnjih osobina lika, bogaćenju rječnika i scenskog izričaja, usvajanju pravogovornih i pravopisnih pravila te jačanju maštovitosti.
Do završetka projekta još slijedi stvaranje zajedničke priče i izložbe, prezentacija postignuća u videosusretu svih partnera, diseminacija i evaluacija aktivnosti. Učenicima je zanimljivo jer svaku aktivnost prati mala nagrada u obliku pečata koju lijepimo u razrednu slikovnicu. Po završetku projekta slikovnica će nas trajno podsjećati na sve ostvarene mjesečne aktivnosti u projektu.
Prilozi:
1. Naš lik- Pipi Duga Čarapa
2. Sporedni lik- Pas Laki
3. Kreacija sporednog lika- Pas Laki
4. Okitimo dom
5. Bogatstvo riječi 1.skupina
6. Bogatstvo riječi 2.skupina
7. Susret Pipi s ocem- kamišibaj priča
8. Pečati za aktivnosti






